Tijd tekort om je volledige aandacht te richten op al je werkzaamheden omdat er dagelijks veel telefoontjes binnen komen? Het is belangrijk dat je tevreden klanten hebt en houd.

Drukte
Wanneer je door drukte van het telefoonverkeer andere werkzaamheden moet laten liggen of vertraging oplopen kan dat zorgen voor ongeduldige klanten die vervolgens ook weer contact op gaan nemen.

Oplossing
Een passende oplossing zou een telefoondienst kunnen zijn die de binnenkomende telefoontjes beantwoord zodat je als bedrijf toch 24/7 bereikbaar bent maar ook toekomt aan je andere werkzaamheden en daar volledig op kunt richten.

Hoe werkt het
Maar hoe zit dat dan als klanten bellen? Hoe weet een telefoondienst voor welk bedrijf het telefoontje binnen komt?
Wij (Tel & Tel) werken met een voor Tel & Tel op maat gemaakt software programma waarin wij telefoonnummers en klantgegevens kunnen koppelen. Vandaar dat wij altijd kunnen zien als er voor u wordt gebeld, en nemen aan met uw bedrijfsnaam. Wij nodigen u graag uit in ons Call Center om dit aan u te demonstreren en kennis te laten maken met onze telefoondienst.

Want de impact van (on) tevreden klanten zegt genoeg in onderstaande infographic: