Potentiële klanten zijn natuurlijk overal. Maar hoe zorg je ervoor dat je meer klanten krijgt én behoudt? Er zijn vanzelfsprekend verschillende factoren die er voor mensen toe doen als zij hun keuze maken om een product of dienst te kopen.

Uit onderzoek van Harvard Business Review blijkt dat er een zevental factoren zijn die het klantgemak verbeteren, waardoor het aantal klanten wordt verhoogd. En wat wordt er al eerste genoemd? Juist! Telefonische bereikbaarheid!

Goede bereikbaarheid zorgt voor meer klanten

Klinkt logisch en vanzelfsprekend maar… is dat het wel? Het juiste antwoord hierop blijkt ‘nee’ te zijn. Maar liefst 24 procent van de klanten sluit het contact namelijk af met een onprettig gevoel. Goede bereikbaarheid is veel meer dan bereikbaar zijn. Wist je dat een goede bereikbaarheid uit onder andere goed klantcontact, ruime openingstijden, één of twee contactpersonen en een chat- of terugbelfunctie op de website bestaat?

Welke rol speelt Tel en Tel in het optimaliseren van jouw telefonische bereikbaarheid. Hieronder twee punten uitgezet.

  1. Gepast klantcontact
    Klantcontact is de eerste indruk die wordt achtergelaten van jouw bedrijf. De eerste indruk is voor vele (potentiële) klanten erg belangrijk. Snel tussendoor de telefoon beantwoorden, zorgt voor veel klanten voor een onprettig gevoel. Het op de juiste manier beantwoorden van de telefoon is een kunst. Dus waarom focus je je niet op jouw eigen kwaliteiten en besteed je je telefonie niet uit aan gekwalificeerde mensen, het team van Tel en Tel! Bij Tel en Tel spreken we vanuit de naam van jouw bedrijf en we zijn op de hoogte van alle ins en outs van je bedrijf.
  2. Ruime openingstijden
    Tel en Tel is 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar en inzetbaar. Need we say more?

Bij Tel en Tel ben je aan het juiste adres!