Skip to content
0411 650600|info@telentel.nl
LinkedIn
Telentel-24uurservice Logo
  • Home
  • Recente berichten
  • Over Tel & Tel
    • Over Tel & Tel
    • Team
    • 30 jaar Tel & Tel
    • Vacatures
  • Diensten
  • Tarieven
  • Referenties
  • Veel gestelde vragen
  • Contact & Infopakket
  • 5 tips voor persoonlijke aandacht richting de klant wanneer je het erg druk hebt
    Gallery

    5 tips voor persoonlijke aandacht richting de klant wanneer je het erg druk hebt

    Actueel

5 tips voor persoonlijke aandacht richting de klant wanneer je het erg druk hebt

Elke klant wil natuurlijk persoonlijke aandacht. Maar hoe doe je dat als je het erg druk hebt? Hier lees je [...]

Lees meer
  • 5 redenen om een telefoondienst in te zetten
    Gallery

    5 redenen om een telefoondienst in te zetten

    Actueel

5 redenen om een telefoondienst in te zetten

Veel mensen hebben nog echt behoefte aan telefonisch contact en als je telefoon dan niet op kunt nemen, omdat je zelf [...]

Lees meer
  • Over het belang van een belletje
    Gallery

    Over het belang van een belletje

    Actueel

Over het belang van een belletje

Voor wat hoort wat. Het is zo’n wijsheid uit grootmoeders tijd. Een socioloog en een natuurkundige hebben zich gebogen over [...]

Lees meer
  • Nokia brengt klaptelefoon terug met WhatsApp en Snake
    Gallery

    Nokia brengt klaptelefoon terug met WhatsApp en Snake

    Actueel

Nokia brengt klaptelefoon terug met WhatsApp en Snake

Leuk nieuws! Nokia brengt klaptelefoon terug met WhatsApp en Snake. Nokia bracht in september een klassieker terug op de [...]

Lees meer
  • De impact van (on)tevreden klanten
    Gallery

    De impact van (on)tevreden klanten

    Uncategorized

De impact van (on)tevreden klanten

Tijd tekort om je volledige aandacht te richten op al je werkzaamheden omdat er dagelijks veel telefoontjes binnen komen? Het [...]

Lees meer
  • 8. Gesprekstechniek: Omgaan met weerstand
    Gallery

    8. Gesprekstechniek: Omgaan met weerstand

    Actueel

8. Gesprekstechniek: Omgaan met weerstand

Of je nu door iemand gebeld wordt of je belt zelf iemand op; om een goed telefoongesprek te kunnen voeren [...]

Lees meer
  • 7. Gesprekstechniek: Onderbreken
    Gallery

    7. Gesprekstechniek: Onderbreken

    Actueel

7. Gesprekstechniek: Onderbreken

Of je nu door iemand gebeld wordt of je belt zelf iemand op; om een goed telefoongesprek te kunnen voeren [...]

Lees meer
  • 6. Gesprekstechniek: Confronteren
    Gallery

    6. Gesprekstechniek: Confronteren

    Actueel

6. Gesprekstechniek: Confronteren

Of je nu door iemand gebeld wordt of je belt zelf iemand op; om een goed telefoongesprek te kunnen voeren [...]

Lees meer
  • Afscheid Mw. A.R. Meijler
    Gallery

    Afscheid Mw. A.R. Meijler

    Actueel

Afscheid Mw. A.R. Meijler

Lees meer
  • 5. Gesprekstechniek: Stiltes
    Gallery

    5. Gesprekstechniek: Stiltes

    Actueel

5. Gesprekstechniek: Stiltes

Of je nu door iemand gebeld wordt of je belt zelf iemand op; om een goed telefoongesprek te kunnen voeren [...]

Lees meer
12Volgende

Contactgegevens

Tel & Tel B.V.
Bedrijvenpark Seliswoude
Bosscheweg 139 E
5282 WV Boxtel

Telefoon: 0411 650600
info@telentel.nl

Recente berichten

  • 5 tips voor persoonlijke aandacht richting de klant wanneer je het erg druk hebt november 19, 2019
  • 5 redenen om een telefoondienst in te zetten november 5, 2019
  • Over het belang van een belletje oktober 22, 2019
  • Nokia brengt klaptelefoon terug met WhatsApp en Snake oktober 8, 2019
  • De impact van (on)tevreden klanten september 24, 2019

Privacy Statement Tel & Tel

Privacy policy

Algemene voorwaarde

Disclaimer

Onze Diensten

24/7 Telefoonservice
Maatwerk telefoondiensten
Overflow telefoonlijnen
E-mailservice
Service nummers
Antwoorddiensten
Advies

Copyright Tel & Tel | Gerealiseerd door Bernheze Media
LinkedIn