Home » Branches » Advocatuur

Advocatuur

Met onze diensten ondersteunen we ook bedrijven in de advocatuur zonder problemen en al te veel kosten. 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Onze telefoondienst advocatuur in cijfers

Tel & Tel staat 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. Wij doen dit met de nodige ervaring, we zijn namelijk al 30 jaar een autoriteit op dit gebied. Dagelijks ontzorgen wij diverse advocatenbureaus met een team van 18 medewerkers. Daarmee bezorgden het personeel en directieleden al meerdere uren minder werkdruk per week. Advocatenbureaus geven ons op het gebied van onze diensten gemiddeld een 8,5.

18

Ervaren medewerkers

300+

Geholpen bedrijven

Verlaging van de werkdruk

Adviesgesprek aanvragen

Gratis advies & direct een scherpe offerte

  • 24/7 bereikbaar, 365 dagen in het jaar
  • Scherpe gesprekstarieven
  • Meer dan 30 jaar ervaring
Plan adviesgesprek

Ruim 300+ tevreden klanten.

Hoe onze diensten werken voor advocatuur

Onze diensten zijn inzetbaar voor ieder soort bedrijf of iedere organisatie, zo ook voor advocatenbureaus. Om uw cliënten en relaties tevreden te houden en te kunnen helpen op wanneer dat nodig is, is het belangrijk dat u 24 uur per dag bereikbaar bent. In dat geval is het voor uw cliënten en relaties prettig om direct iemand aan de telefoon te krijgen. Tel & Tel kan dat gesprek voor u voeren, wij luisteren goed en stellen op de juiste momenten de juiste vragen.

Door alle belangrijke informatie te noteren en vervolgens naar u door te spelen, kunt u de draad vanaf daar oppakken. Bij Tel & Tel zijn wij op de hoogte binnen diverse branches en dus zijn wij de ideale schakel tussen uw relaties en u. Wij werken geheel op maat, we kunnen bijvoorbeeld vooraf een duidelijk script opstellen. Daarin nemen wij alles op wat wij tegen uw cliënten en relaties vertellen kunnen vertellen, maar ook de manier waarop wij met uw klanten communiceren. Op die manier kunnen wij efficiënt werken, en kunnen wij u op het gewenste moment voorzien van de verkregen informatie. Dit maakt het voor u mogelijk om tijdens vergaderingen, gesprekken of buiten kantoortijden toch de gewenste dienst te kunnen bieden.

Tel & Tel biedt verschillende diensten die interessant kunnen zijn voor de advocatuur. Zo bieden wij bijvoorbeeld 24/7 telefoonservice en antwoordservice aan, maar bieden we ook diensten aan rondom e-mailservice en servicenummers. Geheel op maat voor u en dus geheel naar uw wensen. Wanneer u bijvoorbeeld vaak wat minder urgente vragen krijgt, is de e-mailservice een goede optie. Bezoek vooral de pagina’s van de eerdergenoemde diensten om erachter te komen wat het best bij uw bedrijf past of neem vrijblijvend contact met ons op voor advies op maat.

De voordelen van diensten voor advocatuur

Om u een beeld te geven van wat wij doen voor bedrijven in de advocatuur, hebben wij wat voordelen voor u op een rijtje gezet:

  • 24/7 bereikbaar, met onze 24/7 telefoonservice bent u dag en nacht bereikbaar voor uw klanten en relaties.
  • Antwoordservice, eenvoudig doorschakelen naar Tel & Tel. Met onze antwoorddienst bent u altijd bereikbaar, en verzekerd van professionele beantwoording van uw telefoon.
  • E-mailservice, wanneer u vaak minder urgente vragen krijgt, kunt u gebruik maken van de email-service. Tel & Tel kan dan ook uw agendabeheer online deels overnemen.

Wat wij voor u kunnen betekenen binnen de advocatuur

Bent u benieuwd naar hoe wij uw bedrijf of organisatie kunnen ondersteunen zonder al te veel kosten? Bent u benieuwd naar hoe wij uw organisatie bereikbaar kunnen maken en houden? Of bent u geïnteresseerd in onze abonnementen op maat, de tarieven van onze diensten of ons advies op maat? Neem gerust contact met ons op om uw wensen op het gebied van onze diensten kenbaar te maken. Wij bieden u als bedrijf in de advocatuur graag een professionele, creatieve en betrokken oplossing; geheel op maat voor uw bedrijf.