Tarieven
Kostenindicatie? Bekijk tarieven.
Met onze opvangdienst voor overflow van telefoonlijnen staan wij voor u klaar wanneer dit voor u het meest nodig is. Wij doen dit met de nodige ervaring, we zijn namelijk al 30 jaar een autoriteit op dit gebied. Met een team van 18 ervaren medewerkers hebben wij al 300+ bedrijven ondersteund en al 100.000 gesprekken opgenomen op drukke momenten. Hierdoor hebben wij werknemers en directieleden al honderden uren aan werkdruk ontnomen. Klanten geven ons op het gebied van de opvangdienst voor overflow van telefoonlijnen gemiddeld een 8,5.
Ervaren medewerkers
Geholpen bedrijven
Verlaging van de werkdruk
Gratis advies & direct een scherpe offerte
Ruim 300+ tevreden klanten.
Het opvangen van overflow van telefoongesprekken houdt in dat u tijdelijk uw telefoon naar ons overschakelt. Bijvoorbeeld wanneer uw eigen telefoniste of receptioniste niet aanwezig is, wanneer klanten op hetzelfde moment bellen of wanneer er op een bepaald moment te veel telefoonverkeer (overflow) is. In deze gevallen staan onze professionals klaar om uw telefoonverkeer op te vangen en uw telefoniste te ondersteunen. Wij zorgen ervoor dat uw klanten en relaties dit verschil niet merken. Onze professionals beantwoorden uw inkomende gesprekken namens uw bedrijf en verbinden de gesprekken waar nodig eventueel door. Zo heeft de betreffende medewerker binnen uw bedrijf de mogelijkheid het gesprek over te nemen wanneer de piek in de drukte voorbij is. Uw medewerker vervolgt het gesprek dan zelf en kan het gesprek afhandelen. Deze dienst zorgt ervoor dat u geen gesprekken van klanten mist, dat klanten niet hoeven te wachten en dat u bereikbaar blijft ondanks een piek in de drukte. Hierdoor groeit de klanttevredenheid en houdt u de servicegraad hoog.
Wij zorgen hierbij voor een snelle opvolging en professioneel en betrokken contact met uw klanten. Dit doen wij onder meer door flexibel te zijn op de momenten wanneer u dit het meest nodig heeft. Daarnaast denken we graag met u en uw business mee.
Elk type bedrijf of instelling heeft zijn eigen behoeften om de bereikbaarheid te optimaliseren. Daarom is onze opvangdienst voor overflow er voor alle soorten bedrijven, ongeacht de aard of de omvang van het bedrijf. Of het nu gaat om makerlaars, reisorganisaties of zelfs ZZP’ers. Met onze opvangdienst bieden we u de juiste oplossing om uw telefoonverkeer op te vangen wanneer u het nodig acht. Wij doen dit op een professionele, creatieve en betrokken manier.
Om u een beeld te geven van wat wij doen met onze opvangdienst voor overflow, hebben wij een aantal voordelen voor u op een rijtje gezet:
Wilt u weten hoe wij u kunnen ondersteunen op het gebied van overflow van telefoonlijnen? Bent u benieuwd naar hoe wij uw bedrijf bereikbaar houden bij afwezigheid of een piek in de drukte op de werkvloer? Of bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden van de opvangdienst? Neem gerust contact met ons op om uw wensen op het gebied van onze diens kenbaar te maken. Wij bieden u graag een professionele, creatieve en betrokken oplossing; geheel op maat voor uw bedrijf.