Tarieven
Kostenindicatie? Bekijk tarieven.
Wij zijn al ruim 30 jaar een autoriteit op het gebied van telefoonservice. Zo hebben wij met onze servicenummer dienst al 300+ klanten blij gemaakt. In totaal hebben zij samen tienduizenden minuten gebruik gemaakt van servicenummers via ons. Klanten geven ons op het gebied van servicenummer beheer gemiddeld een 8,5. Dit komt met name doordat wij geen wachttijden hanteren.
Ervaren medewerkers
Geholpen bedrijven
Verlaging van de werkdruk
Gratis advies & direct een scherpe offerte
Ruim 300+ tevreden klanten.
Het komt steeds vaker voor dat bedrijven gebruik maken van servicenummers. Deze nummers worden ook wel informatienummers genoemd. Ook het bellen naar een servicenummer wordt voor consumenten steeds normaler. De 0800- en 0900-nummers de meest voorkomende servicenummers en deze zijn bedoeld voor de levering van telefonische diensten. Denk bijvoorbeeld aan de klantenservice.
Het verschil tussen een 0800-nummer en een 0900-nummer zit hem in wie ervoor betaalt. Bij de 0800-nummers neemt de nummerhouder de gesprekskosten voor zijn rekening. Hierdoor is dit nummer gratis voor uw klanten. Bij een 0900-nummer bepaalt de nummerhouder het beltarief. U kunt ervoor kiezen om het tarief kostendekkend of zelfs winstgevend te maken. Beide servicenummers bestaan in totaal uit 8 of 11 cijfers.
Het hebben van een servicenummer is in veel branches al de standaard. Wij zien klanten uit steeds meer verschillende branches zulke nummers aanvragen. Denk bijvoorbeeld aan verzekeraars, zorginstellingen, reisorganisaties en advocatenbureaus.
Het hebben van een servicenummer biedt een aantal grote voordelen ten opzichte van een regulier telefoonnummer. Om een beeld te geven van wat wij kunnen met onze servicenummer dienst hebben wij een aantal voordelen voor u op een rijtje gezet:
In de huidige 24-uurseconomie is voor ieder bedrijf belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. U kunt hiermee zorgen dat uw klanttevredenheid op pijl blijft. Het verwachtingspatroon van (potentiële) klanten is over de jaren heen ook veel veranderd. Waar vroeger een voicemail of lange wachttijden nog acceptabel waren voor consumenten, wordt dat tegenwoordig niet meer geaccepteerd. Zo wordt er veel belang gehecht om ten alle tijden beschikbaar te zijn. Ook in het weekend en tijdens feestdagen.
Wij werken nauw samen met een Teleservice partner die gespecialiseerd is in servicenummers. Kiest u voor een servicenummer bij Tel & Tel, dan kunt u er tevens voor kiezen om onze services te combineren. Denk aan onze 24/7 telefoonservice, antwoordservice of overflowservice. Onze medewerkers zijn professioneel, vriendelijk en klantgericht. Ze zijn constant bezig met de klanttevredenheid van uw bedrijf en met uw klanten. Bovendien kunt u de diensten van Tel & Tel goed combineren met elkaar. Hierdoor kunnen wij u volledig ontzorgen en kunt u zich focussen op hetgeen waar u zich het liefst mee bezig houdt: uw corebusiness. Bent u benieuwd naar wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact op en dan kijken we samen naar de mogelijkheden.