Home » Branches » Makelaardij

Makelaardij

Nooit meer bang hoeven zijn dat u als makelaar een klant mist met onze telefoonservice makelaardij, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Onze telefoonservice makelaardij in cijfers

Tel & Tel is onder andere gespecialiseerd in het ondersteunen van makelaars, dit doen wij al 30 jaar. Wij staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. Ons team bestaan uit 18 ervaren medewerkers. Met dit team hebben wij al diverse makelaars ondersteund, bereikbaar gemaakt en bereikbaar gehouden. Onze service heeft geleid tot minder werkdruk bij de medewerkers van onze makelaars-klanten. Makelaars beoordelen ons gemiddeld met een 8,5.

18

Ervaren medewerkers

300+

Geholpen bedrijven

Verlaging van de werkdruk

Adviesgesprek aanvragen

Gratis advies & direct een scherpe offerte

  • 24/7 bereikbaar, 365 dagen in het jaar
  • Scherpe gesprekstarieven
  • Meer dan 30 jaar ervaring
Plan adviesgesprek

Ruim 300+ tevreden klanten.

Hoe onze telefoonservice makelaardij werkt?

Makelaars bevinden zich in een snel veranderende wereld, dat zal niemand verbazen. Doordat de huizenmarkt op zijn kop staat, maken veel makelaars erg lange dagen. Door hoge werkdruk met veel werk buiten de deur, bent u als makelaar niet altijd in de gelegenheid om de telefoon op te nemen. Het is vervelend als gaat het om een simpel belletje, maar erger wanneer het om bezichtigingen of taxaties gaat. Bovendien is het in onze 24-uurseconomie van belang om ook buiten kantoortijden bereikbaar te zijn, dit is de extra service die u wilt bieden aan uw klanten. Bent u dit niet, dan kan dit u op termijn klanten gaan kosten.

Wij hebben verschillende diensten die u als makelaar kunnen helpen. Wij bieden een 24/7 telefoonservice, waarbij wij zorgen dat u 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar bent voor uw relaties en prospects. Onze professionals maken notities van alle gesprekken. Kiest u ook voor onze antwoordservice, dan proberen wij direct zoveel mogelijk vragen te beantwoorden. Hiermee wordt u ontzorgt van werkdruk en kunt u zich focussen op uw corebusiness. Afhankelijk van wat uw wensen zijn, kunnen wij de vragen en problemen die niet direct op te lossen zijn doorzetten naar een servicemedewerker van uw organisatie. Alles wat wij bieden kan op uw wensen en behoeften worden afgestemd.

Naast onze telefoonservices bieden wij ook andere diensten aan die interessant zijn voor de makelaardij. Met onze e-mail- en agendabeheerservice nemen we uw mailbox en agenda uit handen. Alle inkomende vragen en verzoeken die u per mail krijgt wikkelen wij af, hierdoor zal uw inbox overzichtelijk blijven en mist u niets. Met onze agendabeheerservice gaan we nog een stapje verder. Hiermee kunnen wij zorgen dat uw afspraken direct kunnen worden ingepland. Ook deze services kunnen wij afstemmen op uw wensen en behoeften.

De voordelen van onze telefoonservice makelaardij op een rijtje

Om u een beeld te geven van wat wij doen voor makelaars, hebben wij een aantal voordelen op een rijtje gezet

  • Veel ervaring in de makelaardij, welke we kunnen gebruiken om een efficiënte samenwerking op te zetten.
  • 24/7 bereikbaar, waardoor u nooit meer een (potentiële) klant mist en u uw concurrentie voor blijft.
  • Advies op maat, we luisteren naar uw wensen en komen met een plan wat daarop is afgestemd.

Wat kunnen wij voor uw makelaardij bedrijf betekenen?

Bent u benieuwd wat wij precies voor u als makelaar kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij kunnen dan advies op maat geven en vertellen welke kosten erbij komen kijken.