Tarieven
Kostenindicatie? Bekijk tarieven.
Tel & Tel staat 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. Wij doen dit met de nodige ervaring, we zijn al 30 jaar een autoriteit op dit gebied. Met een team van 18 ervaren medewerkers hebben wij al meerdere reisorganisaties en touroperators ondersteund, bereikbaar gemaakt en bereikbaar gehouden. Daarmee bezorgden we werknemers en directieleden al vele uren minder werkdruk per week. Reisorganisaties en touroperators geven ons op het gebied van onze diensten gemiddeld een 8,5.
Ervaren medewerkers
Geholpen bedrijven
Verlaging van de werkdruk
Gratis advies & direct een scherpe offerte
Ruim 300+ tevreden klanten.
Onze diensten zijn geschikt voor elk type bedrijf of organisatie, ook voor reisorganisaties en touroperators. Als reisorganisatie krijgt u vaak veel vragen, zeker tijdens de topdrukte in de zomer. Denk aan klanten die vergeten zijn hun kinderen in het paspoort bij te schrijven. Of klanten die hun vouchers of tickets kwijt zijn. Op reis komen uw klanten allerlei problemen tegen waar ze u voor nodig hebben, urgent of minder urgent.
Met bijvoorbeeld onze dienst 24/7 telefoonservice bent u 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar voor uw klanten. Wij noteren de problemen en vragen die binnenkomen, dit doen wij afhankelijk van wat uw wensen zijn. Als telefoondienst kan Tel & Tel bijvoorbeeld vooraf onderscheid maken tussen wat dringend is en wat niet. Daardoor worden u en uw medewerkers niet onnodig belast met vragen. Veel vragen kunnen wij al voor u oplossen. Daar waar het nodig is worden gesprekken meteen doorgeschakeld met de juist gegevens zoals naam, telefoonnummer, boekingsnummer en omschrijving van de situatie op een dusdanige manier dat er snel en efficiënt gewerkt kan worden. Daardoor zijn onze klanten al jaren tevreden over onze telefoondiensten. Wij passen onze diensten geheel op maat aan, op die manier past de dienst zo goed mogelijk binnen uw wensen.
Reisorganisaties en touroperators kennen grote drukte in het hoogseizoen. Tel & Tel kan helpen doormiddel van de dienst overflow telefoonlijnen. Door middel van deze dienst kunnen wij de telefoon voor u aannemen op het moment dat het voor u en uw medewerkers te druk wordt. Wij beantwoorden uw binnenkomende gesprekken met de naam van uw organisatie. Op uw aanvraag handelen wij het gesprek af, of verbinden wij het gesprek door naar een medewerker binnen uw organisatie.
Naast onze 24/7 telefoonservice en overflow telefoonlijnen hebben wij nog meer diensten die u als reisorganisatie of touroperator ondersteunen, bereikbaar maken en bereikbaar houden. Zo kunnen ook de diensten rondom antwoorddiensten, e-mail management en servicenummers interessant zijn voor u. Zeker wanneer er vaak minder urgente vragen binnenkomen. Neem vooral een kijkje op deze pagina’s om erachter te komen welke dienst het best past bij u als reisorganisatie of touroperator. Wij geven u ook graag advies over welke dienst het best bij u past. Dit doen wij geheel op maat. Neem dus gerust contact met ons op om uw wensen op het gebied van advies op maat kenbaar te maken.
Om u een beeld te geven van wat wij doen voor reisorganisaties en touroperators, hebben wij wat voordelen voor u op een rijtje gezet:
Wilt u weten hoe wij, zonder al te kosten, uw reisorganisatie kunnen ondersteunen? Wilt u weten hoe wij ervoor kunnen zorgen dat uw organisatie bereikbaar blijft, zelfs tijdens het hoogseizoen? Of bent u geïnteresseerd in onze abonnementen op maat, de tarieven van onze diensten of ons advies op maat? Neem vrijblijvend contact op en samen bekijken we wat er mogelijk is voor uw bedrijf. Wij bieden u als reisorganisatie of touroperator graag een professionele, creatieve en betrokken oplossing; geheel op maat voor uw bedrijf.