Diensten 24 uur per dag of tijdens kantooruren

De 24/7 telefonische antwoordservice van Tel & Tel

24/7 bereikbaar zijn kan voor extra druk zorgen bij werknemers en directie. Het is ook niet altijd financieel haalbaar om dit met eigen personeel op te lossen. Wij kunnen met onze telefonische antwoordservice u ondersteunen en ervoor zorgen, dat u zonder problemen en al te veel kosten toch bereikbaar bent. Als antwoordservice zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week al 30 jaar een autoriteit op dit gebied. Met een team zeer ervaren medewerkers heeft u met Tel & Tel een betrouwbare partner als telefoondienst. Onze telefoonservice is geschikt voor elk type bedrijf of instelling, ongeacht de aard of omvangDaarnaast adviseren wij u graag bij vraagstukken binnen uw organisatie ten aanzien van uw 24/ 7 bereikbaarheid. Onze 24/7 service is er voor ieder bedrijf dat dag en nacht bereikbaar moet zijn. Zorginstellingen, glasbedrijven, bouwbedrijven, recreatiebedrijven, woningcorporaties, vastgoed, ICT en servicebedrijven gingen u al voor.

  • Al meer dan 30 jaar ervaring
  • Abonnementen op maat
  • Vraag ons om advies
  • Een luisterend oor op elk uur van de dag
  • Voor elk type  bedrijf of instelling ongeacht aard of omvang

Praktijkvoorbeeld: 24-uurs telefoondienst

Onze klanten die zeer afhankelijk zijn van onze professionele espressomachines eisen een permanente bereikbaarheid van onze service organisatie. Eventuele problemen dienen ook in het weekend en tijdens feestdagen opgelost te worden. Daarvoor hebben wij tijdens die uren storingsmonteurs paraat staan. Tel & Tel helpt ons daarbij met de eerste aanname van de storingen en het gestructureerd doorgeven aan onze monteurs. Zij staan onze klant dan te woord alsof zij van Melitta zijn. Dat wekt vertrouwen bij onze klanten. De monteurs kunnen zich dan in eerste instantie bekommeren om de machine en de klant waar ze op dat moment zijn. Zo hebben wij samen met Tel & Tel een geoliede en op elkaar afgestemde organisatie die professioneel overkomt.

Maatwerk telefoondiensten

Zoveel klanten, zoveel mogelijkheden. Wij proberen met onze telefoondiensten een verlengstuk te zijn van uw onderneming. Door te werken naar uw wensen en normen leveren wij maatwerk. Naast onze standaard abonnementen is er ook altijd de mogelijkheid een offerte op maat te bieden naar uw speciale behoeften en wensen. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of vraag een vrijblijvend infopakket aan.

Als zelfstandig ondernemer weet ik hoe belangrijk het is om altijd en overal telefonisch bereikbaar te zijn. Ik wil er immers zijn voor mijn klanten en geen orders missen. Op vakantie gaan, of zomaar een dagje vrij dat was er voor mij dan ook meestal niet bij. Dat gaf soms best wel stress. Maar sinds ik gebruik maak van de antwoorddienst van Tel & Tel ben ik zelfs al een weekje met vakantie geweest. Ik kan nu immers met een gerust hart weggaan want de telefonistes van Tel & Tel nemen mijn telefoon voor mij op alsof ik er zelf ben.

Bert Duivestein, directeur Duivestein Solutions

http://www.duivesteinsolutions.nl

Overflow van telefoonlijnen

Het aannemen van overflow van telefoongesprekken houdt in dat u tijdelijk uw telefoon naar ons kunt overschakelen. Bijvoorbeeld wanneer uw eigen telefoniste niet aanwezig is vanwege vakantie of ziekte, of wanneer er op een bepaald moment teveel telefoonverkeer (overflow) is. In dat geval werkt een van onze medewerksters als uw telefoniste op afstand.

Uw klanten en relaties merken dit verschil niet. Onze telefoniste beantwoordt uw binnenkomende gesprekken met de naam van uw organisatie en verbindt het gesprek eventueel door naar de betreffende medewerker binnen uw bedrijf of handelt het gesprek zelf af.

Praktijkvoorbeeld: overflow telefoongesprekken

Tel & Tel antwoordservice is vrijwel vanaf het begin een belangrijke partner voor Future Travel. Dankzij het directe contact met de medewerkers, de snelle opvolging, hun flexibiliteit en het meedenken in onze business, blijft Tel & Tel een uitstekende organisatie waar wij te allen tijde een beroep op kunnen doen.

John van den Meerendonk, directeur  http://www.futuretravel.nl

Agendabeheer en Emailservice

Agendabeheer en Emailservice. De medewerksters van Tel & Tel hebben ervaring met beheren van agendabeheer online. Daarnaast is het mogelijk uw mail te monitoren bij calamiteiten.  Klik hier voor meer informatie.

Inzetten 0800-0900 servicenummers

U bent op zoek naar een 0800-nummer of 0900-nummer dat u voor een bepaalde of onbepaalde tijd kunt inzetten? Bijvoorbeeld u heeft een speciale actie voor (verkoop)projecten of voor een serviceafdeling. Wij kunnen 0800 en 0900 nummers samen met onze partner Teleservice Nederland voor u realiseren zonder ingewikkelde contracten en wachttijden. Onze telefonistes beantwoorden vervolgens de gesprekken volgens opgesteld protocol en indien nodig handelen zij ook de follow-up werkzaamheden af.

Hieronder praktijkvoorbeeld inzetten 0800-0900 nummers

Ervaring met 0800-0900 nummers

In de huidige 24 uurseconomie is het zeker voor een Homeshoppingbedrijf/Webwinkel als ComfortTrends belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. Tel & Tel geeft ons niet alleen de flexibiliteit om dit te realiseren, maar bovendien biedt zij ook de professionaliteit, vriendelijkheid en klantgerichtheid die wij nodig hebben. Ze zijn het ‘gezicht’ van ons bedrijf, een zeer verantwoordelijke taak die Tel & Tel met verve vervuld.

Pascal van Poecke, Directeur ComfortTrends.

Antwoorddienst en telefoonservice, altijd bereikbaar met Tel & Tel

U kunt eenvoudig en simpel doorschakelen naar Tel & Tel. Met onze telefonische antwoorddienst bent u altijd bereikbaar, en verzekerd van professionele beantwoording van uw telefoon. Hoe werkt het?  U schakelt uw telefoon naar ons door bij afwezigheid of drukte. Wij nemen aan met uw bedrijfsnaam, zonder lange wachttijden. Aansluitend na ieder gesprek ontvangt u van ons een gedetailleerd bericht van het gesprek. Dat kan via de e-mail of sms. Onze telefoonservice is geschikt voor elk type bedrijf of instelling, ongeacht de aard of omvang. Hieronder geven wij een voorbeeld van een zelfstandig ondernemer die van onze telefoondiensten gebruik maakt.

Praktijkvoorbeeld: Telefoonservice tijdens kantooruren

Schermafbeelding 2015-06-13 om 14.12.15Duivestein Solutions is een kleine onderneming die specialistische softwareapplicaties ontwikkelt en daarnaast dealer is van camerabewakingsystemen. Er zijn twee parttime medewerkers in dienst en daarom kan de telefoon niet fulltime worden bemand. Vandaar dat de telefoon regelmatig naar het mobiele nummer werd doorgeschakeld. Op de lange termijn bleek dit echter geen goede oplossing want een mobiele telefoon garandeert nu eenmaal geen permanente en optimale telefonische bereikbaarheid en bovendien komt het minder professioneel over. Ook tijdens vakanties was telefonische bereikbaarheid een probleem. Tel & Tel neemt nu voor Duivestein Solutions de telefoon op alsof zij er zelf zijn. Van maandag tot en met vrijdag vanaf 9.00 uur tot 18.00 uur kunnen zij hun telefoon doorschakelen naar de antwoordservice van Tel & Tel.

Wij helpen u graag met;

  • telefoontraining voor medewerkers op locatie mogelijk
  • adviezen bij het opstellen van belprotocollen
  • vraagstukken ten aanzien van bereikbaarheid
  • technische vraagstukken, wij werken hierin samen met Teleservice Nederland.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Linda Damen via linda@telentel.nl of 0411-650600

Voor wie is een telefoondienst en antwoordservice geschikt?

Bijna ieder type bedrijf of instelling heeft baat bij een telefoondienst of antwoordservice.

Kies uw branche!

Onze telefoon- en antwoordservice is geschikt voor elk type bedrijf of instelling, ongeacht de aard of omvang.

Elke klant heeft eigen behoeften om de telefonische bereikbaarheid te optimaliseren. Zoveel klanten, zoveel mogelijkheden. Wij bieden altijd de juiste oplossing om uw telefoonverkeer te optimaliseren; professioneel, creatief en betrokken en helemaal op maat voor uw bedrijf. Neem gerust contact met ons contact op om uw wensen kenbaar te maken.