Home » Diensten » Antwoorddiensten

Antwoorddiensten & antwoordservice

Met onze telefonische antwoordservice bent u altijd bereikbaar, en verzekerd van professionele beantwoording van uw telefoon.

Onze antwoordservice in cijfers

Als antwoordservice staan wij op de door u gekozen momenten voor u klaar, van 9.00 uur tot 18.00 uur of tijdens de uren dat u en uw werknemers afwezig zijn. Wij doen dit met de nodige ervaring, we zijn namelijk al 30 jaar een autoriteit op dit gebied. Met een team van 18 ervaren medewerkers hebben wij al diverse bedrijven ondersteund en al meer dan 10.000 gesprekken doorgeschakeld. Hierdoor hebben wij werknemers en directieleden al honderden uren aan werkdruk kunnen ontnemen. Klanten geven ons op het gebied van onze antwoordservice gemiddeld een 8,5!

18

Ervaren medewerkers

300+

Geholpen bedrijven

Verlaging van de werkdruk

Adviesgesprek aanvragen

Gratis advies & direct een scherpe offerte

  • 24/7 bereikbaar, 365 dagen in het jaar
  • Scherpe gesprekstarieven
  • Meer dan 30 jaar ervaring
Plan adviesgesprek

Ruim 300+ tevreden klanten.

Hoe onze antwoordservice werkt

Door gebruik te maken van onze antwoordservice kunt u snel en eenvoudig doorschakelen naar Tel & Tel. De telefonische antwoordservice zorgt ervoor dat u altijd bereikbaar bent, en verzekerd bent van een professionele beantwoording van uw telefoon. Hoe het in werking gaat? U schakelt uw telefoon naar ons door bij afwezigheid of drukte, wij nemen de telefoon dan op namens uw bedrijf. We verzekeren dit te doen zonder lange wachttijden. Aansluitend na ieder gesprek ontvangt u van ons een gedetailleerd bericht van het gesprek. Dat kan op een door u gewenste manier, bijvoorbeeld via e-mail of sms. Met onze antwoordservice blijven u en uw medewerkers bereikbaar, ook wanneer dat voor u niet mogelijk is. Op deze manier verhoogt u de servicegraad en uiteindelijk ook de klanttevredenheid, wat bijdraagt aan een goede basis van uw bedrijf.

Elk type bedrijf of instelling heeft zijn eigen behoeften om de bereikbaarheid te optimaliseren. Daarom is onze antwoordservice er voor alle soorten bedrijven, ongeacht de aard of de omvang van het bedrijf. Denk aan diverse branches zoals bijvoorbeeld zorginstellingen, glasbedrijven, recreatiebedrijven, vastgoedbedrijven en ICT-bedrijven.

Met onze antwoordservice bieden we u de juiste oplossing om uw telefoonverkeer te optimaliseren. Wij doen dit op een professionele, creatieve en betrokken manier. Geheel op maat voor u en uw bedrijf.

De voordelen van onze antwoordservice op een rijtje

Om u een beeld te geven van wat wij doen met onze antwoordservice, hebben wij een aantal voordelen voor u op een rijtje gezet:

  • Gegarandeerde bereikbaarheid, ook tijdens eventuele vakanties is dit geen probleem.
  • Optimale telefonische bereikbaarheid, ook bij drukte, afwezigheid of onderbezetting blijft u op een professionele manier bereikbaar.
  • Eenvoudig in gebruik, doorschakelen gaat op een snelle en eenvoudige manier, naderhand krijgt u een gedetailleerd bericht krijgt van het gesprek.
  • Klanttevredenheid: korte wachttijden, bereikbaar zijn en op een professionele manier te woord gestaan worden, zorgt voor tevreden klanten.