Home » Branches » Zorginstellingen & zorgverleners

Zorginstellingen & zorgverleners

Met onze diensten kunnen wij u als zorginstelling, huisarts of fysiotherapeut bereikbaar maken zonder problemen en al te veel kosten. Dit doen we 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Onze telefoondienst fysiotherapie en zorginstellingen in cijfers

Tel & Tel staat 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. Wij doen dit met de nodige ervaring, we zijn al 30 jaar een autoriteit op dit gebied. Met een team van 18 ervaren medewerkers hebben wij al diverse zorginstellingen ondersteund, bereikbaar gemaakt en bereikbaar gehouden. Daarmee bezorgden we werknemers en directieleden al vele uren minder werkdruk per week. Zorginstellingen geven ons gemiddeld een 8,5.

18

Ervaren medewerkers

300+

Geholpen bedrijven

Verlaging van de werkdruk

Adviesgesprek aanvragen

Gratis advies & direct een scherpe offerte

  • 24/7 bereikbaar, 365 dagen in het jaar
  • Scherpe gesprekstarieven
  • Meer dan 30 jaar ervaring
Plan adviesgesprek

Ruim 300+ tevreden klanten.

Hoe onze telefoondienst fysiotherapie en zorginstellingen werkt

Onze diensten zijn geschikt voor elk type bedrijf of organisatie, dus ook zeker voor zorginstellingen, huisartsen en fysiotherapeuten. Als zorginstantie kan het van levensbelang zijn ten alle tijden bereikbaar te zijn. Bijvoorbeeld voor acute meldingen en calamiteiten. Met bijvoorbeeld onze dienst 24/7 telefoonservice bent u 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar voor patiënten of andere hulpbehoevenden. Wij noteren de problemen en vragen die binnenkomen, dit doen wij afhankelijk van wat uw wensen zijn. Wij kunnen iedere vraag of probleem direct doorzetten naar u of een medewerker binnen uw instelling. Wij passen onze diensten geheel op maat aan, op die manier past de dienst zo goed mogelijk binnen uw wensen.

Bij zorginstellingen, huisartsen of fysiotherapeuten kan het voorkomen dat er snel actie ondernomen moet worden. Zo kan het zijn dat een patiënt een dringende hulpvraag heeft. Met onze telefoondiensten kunnen wij ervoor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk bij u of uw medewerkers ligt. Zo kan de patiënt zo snel mogelijk geholpen worden.

Naast onze 24/7 telefoonservice hebben wij nog meer diensten die u als zorginstelling ondersteunen, bereikbaar maken en bereikbaar houden. Zo kunnen ook de diensten rondom antwoorddiensten, e-mailservice, servicenummers en overflow telefoonlijnen interessant zijn voor u. Zeker wanneer er vaak minder urgente vragen binnen komen. Neem vooral een kijkje op deze pagina’s om erachter te komen welke dienst het best past bij u als zorginstelling. Wij geven u ook graag advies over welke dienst het best bij u past. Dit doen wij geheel op maat. Neem dus gerust contact met ons op om uw wensen op het gebied van advies op maat kenbaar te maken.

De voordelen van onze telefoondienst fysiotherapie en zorginstellingen op een rijtje

Om u een beeld te geven van wat wij doen voor fysiotherapeuten en zorginstellingen, hebben wij wat voordelen voor u op een rijtje gezet:

  • Advies op maat, we luisteren naar uw wensen en brengen in praktijk wat u van ons vraagt.
  • 24/7 bereikbaar, met onze 24/7 telefoonservice bent u dag en nacht bereikbaar voor uw patiënten en hulpbehoevenden.
  • Snel handelen tijdens levensbedreigende situaties, op uw aanvraag en afhankelijk van de urgentie zetten wij informatie naar u door. Zo kunt u snel handelen wanneer dit nodig is.

Wat wij voor u kunnen betekenen als fysiotherapeut of zorginstelling

Bent u benieuwd naar hoe wij uw zorginstelling kunnen ondersteunen, zonder al te veel kosten? Bent u benieuwd naar hoe wij uw zorginstelling of praktijk bereikbaar kunnen maken en houden? Of bent u geïnteresseerd in onze abonnementen op maat, de tarieven van onze diensten of ons advies op maat? Neem gerust contact met ons op om uw wensen op het gebied van onze diensten kenbaar te maken. Wij bieden u als zorginstelling graag een professionele, creatieve en betrokken oplossing; geheel op maat voor uw bedrijf.