FAQ items aan het laden...
Veel gestelde vragen2019-03-21T07:40:36+02:00
Wat kost het doorschakelen?2019-03-21T07:19:24+02:00

Er zijn verschillende abonnementen mogelijk, afhankelijk van uw wensen ten aanzien van bereikbaarheid. Prijzen zijn vanaf €17,56 per maand.

Moet ik rekening houden met extra kosten?2019-03-21T08:30:53+02:00

Extra kosten zijn afhankelijk van wat uw wensen zijn. Hieronder leggen wij u graag uit hoe een factuur tot stand komt.

Per 1e van de maand sturen wij een factuur met het abonnement. De eerstvolgende maand brengen wij u via nacalculatie het aantal gesprekken in rekening en overige handelingen verricht door onze telefonist(e).  Voor het aanpassen van klantgegevens, belscript of roosters rekenen wij geen extra kosten. Wel kunnen er kosten in rekening worden gebracht voor uitgaande telefonie of SMS berichten naar uw medewerker.

Moet ik altijd doorgeven als ik afwezig ben?2019-03-21T07:21:33+02:00

Nee dit is niet nodig, maar ons advies is dit wel doen. Wij kunnen dan uw klanten beter informeren wanneer zij worden teruggebeld.

Met wie maak ik een afspraak als ik meer informatie wil?2019-03-21T07:18:53+02:00

U kunt contact opnemen met Tel & Tel via 0411-650600 of mailen naar info@telentel.nl.

Linda Damen of Ans van der Meijden zijn bereikbaar voor al u vragen, en voor het maken van een afspraak

Kan ik tussentijds instructies wijzigen?2019-03-21T07:23:14+02:00

Ja dit kan altijd zonder extra kosten

Kan ik per maand opzeggen?2019-03-21T07:23:38+02:00

Tijdens de proefperiode kunt u per direct opzeggen, na deze periode is er een opzegtermijn van 3 maanden.

Kan ik mijn factuur controleren?2019-03-21T07:24:29+02:00

Ja u kunt uw facturen controleren aan de hand van onze rapportages. Deze sturen wij u zonder kosten toe.

Kan ik mijn abonnement (tijdelijk) wijzigen?2019-03-21T07:24:01+02:00

Onze abonnementen zijn flexibel en per 1e van de maand te wijzigen.

Kan ik de telefoon doorschakelen naar mijn telefoon als de telefoniste van Tel & Tel een telefoontje mist?2019-03-21T07:20:30+02:00

Dit is technisch niet mogelijk, maar de telefoon zal altijd worden aangenomen door een van onze medewerkers.

Hoe worden berichten aan mij doorgeven?2019-03-21T07:22:49+02:00

Wij sturen berichten via mail, SMS of telefonisch.

Hoe kan ik een wijziging of afwezigheid doorgeven?2019-03-21T07:22:11+02:00

Bij voorkeur per mail doorgeven via info@telentel.nl.

Hoe herkent de telefoniste van Tel & Tel een telefoontje van mij?2019-03-21T07:19:50+02:00

Wij werken met een voor Tel & Tel op maat gemaakt software programma waarin wij telefoonnummers en klantgegevens kunnen koppelen. Vandaar dat wij altijd kunnen zien als er voor u wordt gebeld, en nemen aan met uw bedrijfsnaam. Wij nodigen u graag uit in ons Call Center om dit aan u te demonstreren.

Recente berichten