Tarieven
Kostenindicatie? Bekijk tarieven.
Bekijk hieronder de meest gestelde vragen? Zit het antwoord up uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Er zijn verschillende abonnementen mogelijk, afhankelijk van uw wensen ten aanzien van bereikbaarheid. Prijzen zijn vanaf €17,56 per maand.
Extra kosten zijn afhankelijk van wat uw wensen zijn. Hieronder leggen wij u graag uit hoe een factuur tot stand komt.
Per 1e van de maand sturen wij een factuur met het abonnement. De eerstvolgende maand brengen wij u via nacalculatie het aantal gesprekken in rekening en overige handelingen verricht door onze telefonist(e). Voor het aanpassen van klantgegevens, belscript of roosters rekenen wij geen extra kosten. Wel kunnen er kosten in rekening worden gebracht voor uitgaande telefonie of SMS berichten naar uw medewerker.
Nee dit is niet nodig, maar ons advies is dit wel doen. Wij kunnen dan uw klanten beter informeren wanneer zij worden teruggebeld.
U kunt contact opnemen met Tel & Tel via 0411-650600 of mailen naar info@telentel.nl.
Linda Hanegraaf zij is bereikbaar voor al u vragen, en voor het maken van een afspraak
Onze abonnementen zijn flexibel en per 1e van de maand te wijzigen.
Dit is technisch niet mogelijk, maar de telefoon zal altijd worden aangenomen door een van onze medewerkers.
Ja dit kan altijd zonder extra kosten
Tijdens de proefperiode kunt u per direct opzeggen, na deze periode is er een opzegtermijn van 3 maanden.
Ja u kunt uw facturen controleren aan de hand van onze rapportages. Deze sturen wij u zonder kosten toe.
Wij sturen berichten via mail, SMS of telefonisch.
Bij voorkeur per mail doorgeven via info@telentel.nl.
Wij werken met een voor Tel & Tel op maat gemaakt software programma waarin wij telefoonnummers en klantgegevens kunnen koppelen. Vandaar dat wij altijd kunnen zien als er voor u wordt gebeld, en nemen aan met uw bedrijfsnaam. Wij nodigen u graag uit in ons Call Center om dit aan u te demonstreren.