Is een keuzemenu echt wel zo gebruiksvriendelijk voor klanten?
Veel bedrijven zetten een keuzemenu in om klanten efficiënt te helpen, maar levert dit ook het gewenste resultaat op? Wanneer klanten een specifieke vraag hebben, is het vaak onzeker of ze bij de juiste medewerker terechtkomen. Als hun keuze niet beschikbaar is of als er te veel opties zijn, bestaat de kans dat ze afhaken. Het gevolg? Een lage klanttevredenheidsscore.
Klanttevredenheid moet altijd prioriteit hebben. Wanneer iemand belt, wil deze persoon graag persoonlijk worden geholpen. Een keuzemenu kan ervoor zorgen dat klanten zich afgewimpeld voelen of vrezen niet de juiste persoon te spreken. Hoewel een keuzemenu voor bedrijven een goedkope oplossing lijkt, kan het uiteindelijk leiden tot ontevreden klanten. De telefonistes van Tel & Tel bieden hier de perfecte oplossing voor.
Bovendien biedt Tel & Tel een opvangdienst voor piekbelasting. Dit betekent dat wij klaarstaan om uw telefoongesprekken op te vangen wanneer u dat het meest nodig heeft, zodat uw klanten dit niet eens merken.
Geïnteresseerd? Neem contact met ons op om uw wensen met betrekking tot onze diensten te bespreken. Wij bieden u graag een professionele, creatieve en betrokken oplossing, volledig afgestemd op uw bedrijf.