Bedrijven installeren vaak een keuzemenu om de klant zo efficiënt mogelijk te helpen, maar komt de klant zo eigenlijk wel bij degene terecht die hij nodig heeft? Heeft de klant  een specifieke vraag, dan is het nog maar afwachten of hij wordt doorgeschakeld naar de juiste medewerker. Hoort hij zijn keuze niet, of is er teveel keus, dan heb je kans dat je klant afhaakt. Klanttevredenheidsscore? Dikke onvoldoende.

Klanttevredenheid staat altijd voorop. Als een klant uw bedrijf belt wil hij iemand persoonlijk spreken. Stuit hij op een keuzemenu, dan voelt hij zich direct afgewimpeld of weet hij dat hij wellicht niet direct de persoon krijgt die hij nodig heeft. Voor een bedrijf is een keuzemenu wellicht de goedkoopste oplossing, maar als het uiteindelijk klanten en tevredenheid kost. Een persoonlijke telefoniste van Tel en Tel is daarop het perfecte antwoord.

Daarnaast bieden wij opvangdienst voor overflow. Hierbij staan wij voor u klaar wanneer dit voor u het meest nodig is. Wij vangen uw telefoonverkeer op en zorgen ervoor dat uw klanten dit verschil niet merken. 

Interesse? Neem dan contact met ons op om uw wensen van onze dienst kenbaar te maken. Wij bieden u graag een professionele, creatieve en betrokken oplossing. Geheel op maat voor uw bedrijf.  

Offerte aanvragen Offerte aanvragen