Wanneer je als bedrijf een telefoonantwoorddienst inschakelt om telefoontjes van klanten af te handelen, brengt dit een aantal voordelen met zich mee. Wij hebben ze voor u op een rijtje gezet.

  1. Uw bedrijf is altijd bereikbaar voor klanten, ook wanneer u buiten de deur bent voor een overleg of op vakantie bent
  2. Het is niet nodig extra personeel aan te nemen om telefoontjes te beantwoorden
  3. U loopt niet het risico dat u dringende zaken mist. Tel & Tel werkt met een spoeddienst waarbij meteen actie wordt ondernomen wanneer een klant niet kan wachten
  4. Tijdens drukke periodes kunt u onze hulp inschakelen, zodat er geen klanten of omzet wordt misgelopen.
  5. Klanten krijgen geen voicemail, maar een vriendelijke telefonist of telefoniste aan de lijn die het gesprek aangaat zoals u dat graag wilt. Klanten hebben dus niet door dat ze met een telefoonantwoorddienst in gesprek zijn
  6. Doordat we van ieder gesprek een gedetailleerd verslag maken en deze met u delen, bent u altijd op de hoogte van wat er speelt of gebeurd is.

Ziet u de inzet van onze diensten wel zitten of wilt u graag meer informatie? Plan dan een gratis en vrijblijvend adviesgesprek in!

Offerte aanvragen Offerte aanvragen