Verbeter uw klantenbestand met telefonische bereikbaarheid!
Potentiële klanten zijn overal te vinden. Maar hoe zorgt u ervoor dat u meer klanten aantrekt en deze ook behoudt? Er zijn verschillende factoren die invloed hebben op de beslissing van mensen om een product of dienst aan te schaffen.Onderzoek van Harvard Business Review laat zien dat er zeven belangrijke factoren zijn die het klantgemak vergroten, wat leidt tot een stijging van het aantal klanten. En wat staat er bovenaan deze lijst? Precies, telefonische bereikbaarheid!

Effectieve bereikbaarheid leidt tot meer klanten
Het lijkt misschien vanzelfsprekend, maar is dat ook werkelijk zo? Het antwoord is ‘nee’. Maar liefst 24 procent van de klanten beëindigt het contact met een onaangenaam gevoel. Effectieve bereikbaarheid omvat veel meer dan alleen bereikbaar zijn. Wist u dat goede bereikbaarheid bestaat uit factoren zoals klantcontact van hoge kwaliteit, ruime openingstijden, één of twee vaste contactpersonen en een chat- of terugbeloptie op de website?

De rol van Tel en Tel in het verbeteren van uw telefonische bereikbaarheid
Hieronder bespreken we twee belangrijke aspecten.

Vakkundig klantcontact
Klantcontact vormt de eerste indruk van uw bedrijf. Deze eerste indruk is cruciaal voor veel (potentiële) klanten. Wanneer de telefoon snel wordt opgepakt, kan dat bij sommige klanten een onaangenaam gevoel oproepen. Het juist beantwoorden van telefoontjes is een ware kunst. Waarom zou u uzelf niet richten op uw eigen sterke punten en uw telefonie uitbesteden aan professionals, zoals het team van Tel en Tel? Wij beantwoorden de telefoon namens uw bedrijf en zijn volledig op de hoogte van alle details.

Ruime openingstijden
Tel en Tel is 24/7 bereikbaar en inzetbaar. Wat wilt u nog meer?
Bij Tel en Tel bent u aan het juiste adres!

Offerte aanvragen Offerte aanvragen